Program lojalnościowy Partner Plus skierowany jest do naszych stałych klientów, gdzie premiować będziemy częste przejazdy z Polonus oraz Przewoźnikami zrzeszonymi  w naszej sieci partnerskiej Polonus Partner.


Premiujemy Twoją Lojalność - 500 punktów na start!

Z myślą o naszych pasażerach stworzyliśmy program, w którym za każde zakupy dokonane poprzez zarejestrowane konto użytkownika, będziemy przyznawać punkty, które będzie można będzie wymieniać na darmowe przejazdy!

JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU PARTNER PLUS?
  • Jeżeli nie posiadasz konta użytkownika w naszym systemie zarejestruj się i zaznacz podczas rejestracji, że chcesz przystąpić do programu
  • Jeżeli posiadasz konto w naszym systemie zaloguj się, wejdź w zakładkę ustawienia prywatności i zaznacz zgodę na udział w programie

Pasażerowie, którzy posiadają już konto nie muszą od nowa rejestrować się ponieważ ich konta zostały automatycznie uzupełnione o program lojalnościowy. Wystarczy aby wyrazili chęć przystąpienia do programu Partner Plus poprzez zmodyfikowanie ustawień prywatności na swoim koncie, zaznaczając pole "Chcę wziąć udział w Programie" i zapisaniu zmian. Od momentu przystąpienia do programu, punkty będą gromadzić się na Twoim koncie.

ZASADY DZIAŁANIA:
  • Program przeznaczony dla osób posiadających zarejestrowane konto użytkownika
  • Aby przystąpić do programu należy wyrazić zgodę na udział w programie
  • Punkty w ramach programu przyznawane są za zakup biletów przewoźnika PKS POLONUS (kursy krajowe) i GardenExptress.
  • Za każdą wydaną złotówkę na bilety dajemy 5 punktów
  • Każde zebrane 100 punktów warte jest jeden złoty
  • Aby otrzymać punkty za kupowane bilety należy przed dokonaniem zakupu zalogować się na własne konto, (w przeciwnym wypadku zakup zostanie sklasyfikowany jako anonimowy i punkty nie zostaną przyznane)
  • Punkty za bilety będą dopisywane do konta po wykonaniu usługi przejazdu
  • Za bilety, które zostaną zwrócone nie będą przyznawane punkty
  • Po zebraniu wystarczającej liczby punktów pasażer może wymienić posiadane punkty na kupon na darmowy przejazd
  • Kupony na darmowy przejazd nie podlegają zwrotowi oraz możliwości zmiany daty wyjazdu


KORZYŚCI:
  • 500 punktów na start za udział w programie
  • Każde zebrane 100 punktów daje pasażerowi 1 zł w ramach programu
  • Dajemy punkty za wszystkie kupione bilety! (promocyjne, z ulgami handlowymi)
  • Program łączy się z promocjami! To znaczy, że bilety promocyjne możemy również zrabatować posiadanymi punktami
  • Bieżącą ilość punktów można łatwo i szybko sprawdzić po zalogowaniu do własnego konta w zakładce Program Lojalnościowy

Jak wymienić zdobyte punkty na bilety?

Od ilości zgromadzonych punktów zależy jakie bilety możesz "opłacić" posiadanymi punktami. Im niższa cena biletu, na który chcesz zdobyć darmowy przejazd tym mniej punktów potrzeba aby go zdobyć (punkty w ramach programu lojalnościowego można zamieniać również na bilety promocyjne)

Kupując bilety jako zalogowany uczestnik - w ostatnim kroku zakupowym (krok 4 podsumowanie) znajdziesz informacje o programie Partner Plus w tym liczbę zdobytych punktów, które posiadasz a także ich wartość.

PRZYKŁAD:
Jeżeli będziesz posiadał wystarczającą ilość punktów aby "opłacić" (wymienić zdobyte punkty) na darmowy przejazd - guzik "wybierz" przy danym bilecie stanie się aktywny (patrz na obrazek poniżej)


W naszym poniższym przykładzie posiadamy 3789 punktów wartych 37,89 zł dlatego też możemy wymienić za punkty tylko bilet ulgowy dziecko do lat 13, którego cena wynosi 19.50 zł



Po wybraniu biletu, który chcemy wymienić za punkty:  jego cena w koszyku ulegnie zmianie na 0 zł - w tej chwili mamy w zamówieniu jeden bilet opłacony punktami, który wymienimy na darmowy przejazd oraz jeden bilet w cenie normalnej za 39 zł.



Aby dokończyć zakup należy przejść do płatności, opłacić resztę zamówienia oraz opłatę transakcyjną. Wtedy dopiero darmowy kupon na przejazd zostanie wygenerowany.


REGULAMIN PROGRAMU PARTNER PLUS >>>